Kankaan Palvelu Oy
12.10.2020

TIEDOTE Pysäköinninvalvonta Kankaan Palvelu Oy:n alueilla

Pysäköimällä oikein edistät asuinalueesi turvallisuutta

MKM Park Service Oy:llä on toimeksianto Kankaan Palvelu Oy:n alueiden pysäköinninvalvonnasta. Pysäköinti on sallittu ainoastaan merkityillä paikoilla. Pysäköintiehdot käyvät ilmi alueen opasteista.

Valvontailmoitusten päivystysnumero

Kankaan Palvelu Oy:n alueilla tapahtuvasta väärinpysäköinnistä voi ilmoittaa soittamalla numeroon 010 292 0003. Valvottavan alueen ja paikat tunnistaa valvontayhtiön ehtokyltistä. Annathan mahdollisimman hyvät lähtötiedot tilanteesta: miten ja missä ajoneuvo on väärinpysäköitynä, rekisterinumero, merkki/väri. Jos ajoneuvo poistuu ilmoituksesi jälkeen, myös sen voi halutessaan ilmoittaa. Soittaessa on odotettava maltilla, koska puheluohjausketjujen vuoksi vastaaminen voi kestää normaalia pidempään silloin, jos valvoja on estynyt vastaamasta. Jos valvoja on estynyt vastaamasta, puhelu kääntyy lopulta palvelukeskukseen, jossa ilmoitustiedot otetaan vastaan ja välitetään edelleen valvojalle.

Pysäköintiehtojen vastaisesta pysäköinnistä voit saada valvontamaksun

Autoilijan omasta huolimattomuudesta aiheutuneet valvontamaksut johtavat harvoin reklamaation hyväksymiseen. Autoilijan reklamoidessa valvontamaksusta on hänen esitettävä riittävä selvitys asiasta.

Valvontamaksusta tehtävän kirjallisen reklamaation ohjeistus löytyy valvontamaksulomakkeesta, sekä verkkosivuiltamme www.mkm.fi / reklamaatiolomake.